اولین جایزه رسانه‌ای اروپا به اصغر فرهادی رسید
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 بر اساس اطلاعیه‌ای که در سایت رسمی اتحادیه اروپا منتشر شده است، جایزه رسانه‌ای این اتحادیه به بهترین پروژه سینمایی اهدا می شود که انتظار می‌رود فروش خوبی داشته باشد و فیلمنامه‌نویس و شرکت تهیه‌کننده آن، فیلم خود را برای دریافت این جایزه که شامل کمک های مالی در روند تولید فیلم است، ثبت کرده باشند. 

"...حالا می فهمم که حرف زدن از فیلمی که هنوز حتی ساخته نشده حتی دشوراتر است..." 

اصغر فرهادی 

فیلم های این پروژه می‌توانند تخیلی، انیمیشن یا مستند باشند و هزینه‌هایی که با جایزه رسانه‌ای اتحادیه اروپا تامین می‌شوند، شامل هزینه‌های تهیه فیلمنامه، جست و جو و انتخاب هنرپیشه‌های اصلی و سایر عوامل، تهیه طرح بودجه فیلم، طرح‌های بازاریابی اولیه و تولید آزمایشی پروژه است. 

برنده نهایی را کارشناسان مستقل، کمیسیون اروپا و آژانس اجرایی آموزشی، صوتی تصویری و فرهنگی از بین دو هزار فیلمنامه دریافتی انتخاب کرده اند. 

اصغر فرهادی با فیلم‌های "درباره الی" و "جدایی نادر از سیمین" در اروپا و جهان شناخته شده است. 

فیلم "درباره الی" در سال ۲۰۰۹ برنده جایزه خرس نقره‌ای جشنواره فیلم برلین میلادی شد. 

فیلم "جدایی نادر از سیمین" نیز برنده چندین جایزه از جشنواره‌های بین‌المللی شده است و افزون بر جایزه خرس طلایی جشنواره فیلم برلین در سال ۲۰۱۱ میلادی، جایزه بهترین فیلم خارجی اسکار در سال ۲۰۱۲ میلادی نیز به این فیلم اهدا شد. این فیلم جایزه گلدن گلوب و جایزه بهترین فیلم خارجی جوایز سالانه سینمایی سزار در فرانسه را نیز برد.

 

 

 

 

 






-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.